Умови гарантії та повернення.

При виникненні гарантійного випадку необхідно:

  1. Зробити 3-4 фото пошкоджених деталей.
  2. Зробити детальний опис недоліку, вказавши яку деталь потрібно замінити.
  3. Відправити всю інформацію нам на пошту - foverehome.kyiv@gmail.com
  4. Зателефонувати за одним із телефонів, вказаних на сайті.

Товар можна повернути за наступних умов:

  1. Виріб не був в експлуатації.
  2. Не був зібраний.
  3. Збережено товарний вигляд..
  4. Збережена цілісність пакування.
  5. Відсутні зовнішні пошкодження.

Термін виконання рекламації від 10 робочих днів, але не більше 30 робочих днів.

Товари, що виготовлені за індивідуальним замовленням - поверненню не підлягають.


Терміни повернення та обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотня доставка покупцем здійснюється за домовленістю

Умови повернення для товарів належної якості 

Обмін товару або повернення грошей здійснюється протягом 14 днів після отримання товару. Повернення коштів здійснюється протягом 3-х лнів з моменту, коли продавець отримав товар.

Щоб здійснити обмін, повернення вам необхідно:

  1. Подзвонити за одним із телефонів вказаних на сайті.
  2. Повідомити номер замовлення або номер телефону, на який було оформлено замовлення, що саме замовляли, причина повернення або обміну товару.

Умови сплати за доставку при поверненні:

  • Зворотня доставка при поверненні товару належної якості сплачує покупець.
  • Відправка нового товару здійснюється тільки після отримання та огляду товару, який повертають.
  • При поверненні коштів, у випадку несплати товару, який повернув покупець, сумма доставки стягується з покупця.
  • Якщо товар не відповідав опису по вині продавця, доставку з обох сторін сплачує продавець.

Процедура повернення товару неналежної якості

  1. Зателефонуйте нам та повідомте про бажання повернути сплачений товар.
  2. Повідомте номер декларації відправленої посилки та номер банківської картки для повернення коштів.
  3. Після отримання товару, на протязі трьох робочих днів ми повертаємо вам кошти або інший товар.
  4. Усі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок.

Обмін та повернення товару здійснюється за адресою - м. Київ, 03058, вул. Польова 72.

Згідно закону "Про захист прав споживачів", компанія може відмовити покупцю в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, вказаних в діючому списку непродовольчих товарів належної якості, які не підлягають поверненню та обміну.

У випадку повернення чи обміну товару належної якості, доставка в обидві сторони здійснюється за рахунок покупця.

У відповідності з законодавством України Ви можете пред'явити претензії до товару виключно до повної передачі його Вам - оглядайте товар одразу, в присутності придставника служби доставки  або при отриманні товару на складі.